Bra start

Vilket perfekt väder vi fick som start på denna veckan det är bara synd att man ska jobba snart men man får helt enkelt ta vara på den tiden man har innan man ska bege sig iväg och därför passar jag på att sätta mig på balkongen ett tag.

Borde kanske tvätta av balkong möblerna så man kan sitta normalt där ute men eftersom våren inte riktigt har kommit eller iallafall värmen och fint väder så väntar jag nog lite till med det, vi får se :)

Hade så gärna velat flytta till något annat men det verkar inte hända så mycket på den fronten så det är väl bara att ta det med ro även om jag hade velat skynda på det så det händer något !

Som sagt är det jobb i eftermiddag/ kväll och jag har ingen lust alls idag men det brukar ändra sig när jag väl kommit iväg och det är väl tur :) alla har vi väl dagar då vi inte har någon speciell lust att jobba men ändå så gör vi det för att vi måste eller hur ?:)

Näe ska fortsätta min dag på balkongen hej hopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0