Det är gjort av kärlek!

Strax är det dags att göra kudden och täcket sällskap och jag hoppas på en bra natt med mycket sömn så jag är utvilad till i morgon då det ska städas och göras iordning inför tisdag då det blir kalas här hemma! Maten och tårtan ska fixas så jag lär ha att göra hela dagen, hoppas bara jag hinner med allt :)

Ikväll blev det grillat hemma hos svärföräldrarna, sviiiin gott :) annars har denna dagen flutit på som den skulle och jag har även kommit på att jag skulle vilja ha en skinn jacka, en som sitter bättre än den jag har men var hittar man den?!

Vi har även ändrat om lite här hemma, inga stora projekt men tanken är att vi vill göra något mysigt av vårt sovrum men det är inte det lättaste få idéer till det då vi egentligen hade velat målat om men den tjänsten gör jag nog inte denna hyresvärden, egentligen hade jag hellre velat flytta men det står tvär still på den fronten just nu, trist men man får stå ut det är ju inte så illa att vi inte har tak över huvudet liksom.

Det kommer väl när det kommer helt enkelt !

Nej men som sagt det är dags för lite sömn men först ska jag spana in mina paket som ligger så vackert inslaget i julpapper hahahaha ;) så kan det gå när man inte öppnar rätt skåp men lite skoj är det :) & det är gjort med kärlek så det betyder så mkt mer än pappret ;)

Natti alla ni !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0