Egentligen är det rätt tråkigt

Kvällen gick faktiskt riktigt snabbt även om det var stunder då det var extra segt men så är det de dagar man inte riktigt piggnar till. Är äntligen hemma iaf och snart ska jag inta sängen för att sen gå upp strax innan 7, alltid trevligt när man ska tvätta men sånt får man ta speciellt när man själv sätter upp sig på morgon tid :p
Som tur är så kan man krypa ner under täcket både en och två gånger under tiden :)

Dagen lär gå undan då jag har att göra och i morgon kväll ska jag äntligen till väla jippie :) hoppas bara jag hittar något nu när jag väl vill dit för det är egentligen ganska tråkigt ställe men ändå så är man där titt som tätt, aja :)

Hör hur kudden skriker efter mig så Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0