Fånga så många minnen på bild

Jahapp då var kvällen kommen och det gick ju fortare än vad jag trodde det skulle göra men tyvärr spenderar jag den själv här hemma då mannen är och jobbar, lite tråkigt att han inte är hemma men samtidigt så är det rätt skönt att ha en kväll för sig själv också ibland.

Har tränat satan i det och jag tror jag kommer ha en jävulsk träningsverk i morgon men det är såå mycket värt det och då ska det på det igen :)
Tvätta ska jag göra i morgon bitti, as tråkigt men ett måste som alltid så kanske passar på att röra på mig lite redan då vi får väl se annars så blir det nog en runda till mormor och hälsa på och kanske en sväng till mamma också men det beror på hur kvällen kommer att se ut :)

Jag älskar verkligen att sitta och kolla igenom bilder som har tagits genom åren och vissa bilder gör verkligen att man längtar tillbaka så jäkla mycket, inte för att jag har det dåligt på något sätt idag utan för att jag kan verkligen komma ihåg hur kul jag hade det då men man har ju även lärt sig ett och annat på vägen, det är många som har funnits i mitt liv för många år sedan som inte finns här längre och såklart kan det kännas tråkigt ibland men jag tror samtidigt att det blev så av en anledning och kanske så var den där anledningen bra för att man inte umgås mer idag för det är ju oftast i slutändan man verkligen får se hur personen är och beteer sig, tragiskt egentligen men livet går ju vidare och påvägen så träffar man ju många nya personer och tur är väl det.

Vissa av dem här bilderna får verkligen mina tankar att skena iväg och det där fåniga leendet på läpparna kommer fram och jag kan till och med sitta här och skratta för mig själv åt vissa saker. Tänk egentligen att man kan fånga så många minnen på bild som kommer finnas med en hela sitt liv, fantastiskt!

När jag sitter här och kollar igenom bilderna jag har på datan så är det alltid sommaren 2008 som kommer tillbaka, alltid och även när vi var på sensation white och samtidigt så kommer jag och tänka på att jag snart fyller år, 25 bast herreminguuuddd :s :p
För några år sedan så drog jag ihop lite folk och vi stack till bakken och firade min dag vilket var en kanon bra dag och verkligen super kul att så många följde med och nu kan jag sitta här och tänka att det hade ju varit roligt att gjort igen och speciellt nu när man fyller år egentligen har jag väl aldrig riktigt kännt att man måste göra det största av sin födelsedag men någonting hade ju ändå varit kul men jag tror inte att det hade blivit detsamma eller i närheten ändån men man vet ju aldrig.

Jag tror inte det kommer bli så mycket mer än kalas den där dagen jag fyller år faktiskt så länge ingen kommer med en stor överaskning haha ;)

Jaja vi får väl se vad det blir för något :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0