Flitig

Man känner sig ganska så flitig när man har hunnit med hur mycket som helst och klockan är inte alls mycket. Har städat hela lägenheten, lagat middag, diskat, bäddat rent och klockan är bara 1 det känns riktigt gött.
Det damp ner ett brev från begravningsbyrån idag angående boupptäckning, när jag pratade med dem så sa jag direkt att jag inte ville men nu när saker och ting är lite annorlunda så kanske jag har ändrat mig, jag vet inte till hundra procent men någonting inom mig säger att jag bör gå dit för att hjälpa till liksom men jag får nog ta en funderar till på det dära så får vi allt se vad som sker.
Nu ska jag bara sätta mig ner och ta det lugnt innan jag ska iväg och jobba några timmar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0