Fredag idag innebär

Guttenmorgen eller hur det nu stavas haha :)

Idag är det en riktigt bra dag, fredag och jag är ledig wiiiieee :)
Och äntligen ska jag få ta mig ut på en shopping tur eller ja inte riktigt än men lite senare och jag måste in på Ikea o ha lite smått o gott, kanske skulle väntat till efter jag fyllt år?! Ah lite kan jag allt köpa med mig :)

Sista rundan till tvättstugan sen är det klart, göötttt finns verkligen inget tråkigare än o tvätta så e glad det är över för denna gång.

Fredag idag innebär att jag måste göra det dära som jag har skjutit upp hela tiden och bara tanken nu fick mig att bli mega nervös fast jag fattar egentligen inte varför MEN det måste göras !!

Have à nice day ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0