Full fart

Tänkte att det var dags att skriva av sig lite nu när jag har tid till det, igår var det verkligen full rulle hela dagen först jobb mellan 7-11 och sen blev det en runda till Höganäs men skippade dock marknaden då vädret inte var så fint, blev även en runda till Malmö så man var lagom trött efter det men ändå åkte vi och hälsade på mina föräldrar som jag inte sett på en hel vecka. Kvällen spenderades hemma framför tvn vilket var enormt skönt!

Idag är vi ute och far igen, började morgonen med frukost på subway och nu är vi på väla eller inte jag för jag sitter i bilen och väntar på älsklingen som är inne och handlar present till lilla mig :) sen blir det en tur in på Ikea för att handla lite smått och gott som jag vill ha i vår hall, fotona har ju kommit upp så nu är det bara lite fix till sen får det va klart för denna gång :)

Har även lite annat vi ska göra idag, skönt att va igång faktiskt :) ska avsluta detta inlägg nu eftersom min gubbe lär komma ut när som helst, ha en bra dag alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0