Givande dag :)

Heluuuu :)

Vilket underbart väder det har varit hela dagen och jag är så tacksam för det då det är mycket skönare när man jobbar ute så som jag gör eller ja jag är ju ute mellan vårdtagarna :) cyklat har jag också gjort hela dagen så det kändes gott i rumpa och ben när dagen var slut och det var dags att cykla in mot kontoret i mot vind men det var ändå härligt :)

Nu när jag har jobbat så mycket kväll så var det riktigt skönt att få en dag tur man träffar mycket mer folk och arbetet ser anorlunda ut så en givande dag alltså :)

Och jag måste säga att humöret och energin blir så mycket bättre när det är sol och faktiskt varmt ute men det var otroligt skönt att få komma hem också.
Ska ta tag i skur hinken och städa lite här hemma så slipper jag det i morgon när jag är ledig :)

Har kvällen för mig själv idag med så därför passar jag på och fixa och ha mig lite i lugn och ro :)
Så det är va jag ska ägna mig åt nu, ha en fortsatt bra dag/kväll tjingtjing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0