Han skulle haft en rak höger

Wow jag lyckades hitta en sak till mig själv på väla idag :) jippie en tröja rikare men hade hoppats på mer såklart men hittar verkligen inget som passar mig i smaken riktigt eller så sitter det helt konstigt :/ skit trist är det man kanske skulle ändra stil, tröjor med ananas på o en randig kjol typ hahah ;)
Nej tack!

Sitter och kollar på bb nu och så glad jag är för att jag inte är med i det programmet den där Marcel hade fått sig en rak höger alltså, sitta och klanka ner på Hanna för vilket jobb hon har o vad hon har valt i sitt liv plus hennes barn det är jävligt lågt alltså fattar inte heller hur han kan ha det jobbet han har med den där attityden mina barn hade aldrig fått ha han som lärare oavsett hur han e på sitt jobb, nej usch hoppas han åker hem på söndag !!

Strax krypa ner i sängen och för första gången på länge ska jag sova tills jag vaknar i morgon utan att ställa klockan det var längesedan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0