Happy happy girl:)

Det blev en liten tripp med bilen efter maten och även om jag är super trött så vart det skönt att komma iväg lite till fast någon tryckte gasen i botten så man fick hålla i sig Hahaha :)

Har precis tagit mig en lång skön dusch vilket var behövligt, annars så har det bara varit en snabbis eftersom det har varit halv tolv på natten kanske inte så populärt att duscha så sent direkt.

Har bänkat mig framför arga snickaren och efter är det mitt älskade greys anatomy :) happy happy girl ;)

Lär sova som en stock i natt men först ska jag äta min påsk bakelse som andre kom hem med :) nom nom nom :)

Ha det göttans så får ni två bilder på en härlig solnedgång från när vi va på väg hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0