Hitta bilen

Då får man ta och slänga på sig lite ordentliga kläder och bege sig iväg och hitta bilen som jag hoppas står där jag tror jag har parkerat, lätt det blir så när man ställer sig på olika ställen varje gång man varit ute och kört och sen när man inte har använt bilen på ett par dagar så är det ibland svårt att var helt säkert på vart man ställt sig ;)

Men iallafall det blir eftermiddags mys med mamma wihooo :):)

Efter det blir det raka vägen hem och in i duschen och göra sig klar inför kvällen, middag och bio står som sagt på schemat idag ska bli riktigt roligt faktiskt :) hoppas bara jag kommer upp i morgonbitti haha :p

Ha en underbar dag tjohej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0