Hoppas på minus snart

Då var vi tillbaka i hemmet igen efter en runda på både lidel och maxi , köpte med oss lite blommor till mamma och Jonny samt till Andres föräldrar istället för påskägg :)

Handlade hem lite nyttigheter på maxi och när jag stod här o gjorde ve mina knäckemackor med kalkon, keso, paprika och grillkrydda så blev nog andre också rätt sugen för han for ut i köket o fixade lite till sig själv med haha :)

Får se om det blir någon träning idag då vi ska hem tilll mamma och Jonny och äta middag idag och efter det så ska vi ut och köra en sväng och jag hoppas det är torrt ute då så det är mkt folk ute :)
Möjligtvis att jag tar min träning innan jag ska sova då jag måste slänga mig i duschen efter, ahh vi får se helt enkelt men guuuudddd vad jag har ont i min rumpa ;p

Känns riktigt bra att jag känner mig så motiverad men mycket tror jag är Sarahs förtjänst som får mig att bli peppad när jag hör hur det går för henne :) dock ser vår kost lite anorlunda ut men jag hoppas att min våg också visat minus snart :) hihi!!
Detta är riktigt roligt faktiskt och det är huvudsaken för då går det mkt lättare !

Nu ska jag slängs mig på soffan innan det är dags att bege oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0