Ingenting att göra

Idag fick jag sovmorgon och det var verkligen behövligt och för en gångs skull så sov jag som en stock hela natten!

Det är en väldigt seg dag för övrigt, tråkigt väder och ingenting att göra men det gör inte så mycket då jag inte pallar men det är snart dags att gå till jobb och då lär man kanske piggna till lite iaf, hoppas kvällen går liks fort som den brukar för egentligen Hade jag hellre velat va hemma idag men men ..

Lilla pluttisen ska hem idag vart bara en snabb visit så nästa gång får det allt bli lite längre tycker jag :)

Ska få i mig lite käk och sen bege mig ha en bra söndag och hoppas ni inte har blivit lurade idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0