inte någon större skillnad

Då vart det måndag igen inte för att jag känner någon större skillnad på vardag och helg eftersom jag har jobbat hela helgen men det är skönt att det är ny vecka och jag har bara två kvällar framför mig sen är jag lång ledig, lite trist men ska bli väldigt skönt sen hoppas jag att jag kan jobba på för fullt igen efter min ledighet.

Det har varit en liten rörig morgon då jag inte visste om jag skulle få ett samtal eller ej men det fick jag inte och det var ganska så skönt att få sova lite längre vilket man behöver när man har jobbat kväll men nu är jag äntligen uppe och har lite att fixa med innan jag ska iväg så därför så har jag inte så mycket tid till att sitta här längre.

Det kommer att komma bättre uppdatering så fort jag är ledig ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0