Jag gjorde misstaget

I morse var det segt, så jäkla segt så det inte var sant men upp kom jag och iväg till jobb för att göra mina fyra timmar jag hade idag.

Köpte med mig bullar till frukost idag tyckte vi kunde va värda det :)
Tyvärr gjorde jag misstaget att sätta mig ner i soffan för fy vad trött jag blev men nu ska jag bara dricka upp min redbull och sen sätter vi fart på denna dagen !!

Igår blev det Kina mat med älskling, alex o hans tjej var super duper gott och efteråt så blev det en rulle här hos oss eftersom biljetterna var slut på bian till den filmen vi ville se men detta funka super bra också och jag hade ju nära till sängen haha ;)

Ikväll bär det av på kalas så slipper laga middag idag, kan vara skönt ibland :)

Nä nu ska vi röra oss ha en bra dag gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Världens finaste vän <3

2012-04-14 @ 14:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0