kanske i morgon, vem vet ;)

Jag bestämde mig för att jag skulle ut och promenera men ännu en gång så tog soffan över och jag tyckte det var bekvämt här istället så det blev ingen promenix.
Satte mig ner och kolla igenom lite saker som jag ska ta och baka inför mitt kalas och satt även och kolla runder lite på catering men tror att det blir billigare om man köper allting själv istället plus att man får det man tycker om dessutom så tycker jag bara att det är roligt att hålla på :)

Kände mig lagom taggad på att jag skulle baka någonting idag, passade bra eftersom André jobbar över idag men jag palla inte det heller, riktigt skit tråkigt är det när man inte har ork till någonting men jag måste verkligen ändra på det, att sitta inne en dag och ta det lugnt det är väl okej men inte två dagar i rad så i morgon får det allt bli andra bullar :p

••••

Jag har även pratat om mina mål här innan och ett av dem, det största kan jag nog säga har ni redan fått följa att jag skulle skaffa mig ett ordentligt jobb så man kan få ihop sin inkomst vilket jag har lyckats med snabbare än jag själv trodde och jag kan säga att jag är överlycklig för det. Det är ju en trygghet att veta att man får och kan jobba varje vecka och veta att det plingar till på kontot den siste varje månad sen är det ju bara den där sista saker som ska klaffa och det är en fast anställning men man får väl ta det med ro nu i början iallafall fast jag egentligen bara hade velat skynda på allting för min egen skull men det tror jag är förståligt :)

Ett av mina andra mål detta året var att sätta igång och röra på fläsket och det har jag börjat med även om det bara är hemma träning så är den bättre än ingenting alls och jag känner mig ganska så stolt för att jag inte har tappat motivationen helt och hållet och jag känner ju själv att jag mår bättre utav det så därför så fortsätter jag på det hållet.

Dem andra målen jag har lär komma på vägen men när det har jag ingen aning om men jag lovar er att ni kommer att få veta, kanske redan i morgon vem vet ;)

••••

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting vi hörs ikväll ciao ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0