Kvällen är din

Igår så var tanken att vi skulle åka ut på Väla och fixa paket men vi strunta i det och tänkte vi skulle hitta på någonting annat men sen kom vi in på ett samtalsämne som gjorde att vi båda fastnade framför varsin data och google så tiden bara sprang iväg och det var vad vi gjorde på vår fredag kväll ;)
Sov ut idag för en gångs skull vilket var riktigt skönt och det behövdes nog också för den delen, gjorde oss klara och åkte ut på väla och sen vidare till svärföräldrarna och nu sitter jag här för mig själv och André har precis kört eftersom han skulle på fest men som tur är så är han inte borta hela natten eftersom han ska köra MC i morgon så lite får jag allt se han ;)
Igårkväll när vi satt och åt middag kom jag på att det var första gången vi åt middag tillsammans på en hel vecka, en tanke som inte har slagit mig innan för antingen så har det varit att jag har jobbat eller att andré har jobbat och därför har det inte blivit så och det suger ju verkligen men så blir det ibland och förhoppningsvis så blir det ändring denna vecka istället iallafall några dagar :)
För min del blir det soffläge framför kvällen är din på tv och bara ha det riktigt riktigt gött :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag gråter lika mycket varje gång jag tittar på Kvällen är din. Spelar ingen roll om det är något glatt eller sorgligt, tårarna flödar.

2012-04-22 @ 13:49:55
URL: http://sussieshorna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0