Motion och gottigheter

Då har man fått röra på fläsket rejält idag, härligt :)

Som jag skrev innan så blev det lite träning här hemma och varm som Sören var jag efteråt så fick allt bli en dusch vilket var tur för Sarah ville ut och gå och glad blev jag som fik sällskap och slapp göra det själv :) slängde i mig tre ägg och stack hem till henne så blev det en timmes promenad i underbart väder med Sarah, kimbo & Rocky :)

Lagom möt i benen och känner att tränings verken börjar komma i magen men det är bara bra och mer ska det bli :)

Kom hem för en timme sedan och ställde mig o laga mat så nu väntar jag bara på att den ska bli klar o att andre ska komma hem och sen håller vi allt helg. Får bli en tur till väla o hoppas man hittar något nytt roligt men det gör man ju aldrig men hoppas måste man:p

Denna helgen lär jag synda en massa med gottigheter men så fort den är över så ska jag banne mig köra stenhårt igen på det här me kost och motion hoppas bara jag känner samma motivation efter helgen men det får vi se då :)

Ha en bra kväll alla ni och glad påsk till er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0