Ser ut att bli en fin dag

Då var torsdagen kommen och helgen närmar sig med stora steg, skönt att ha lite ledigt en längre stund med mannen.
Solen skiner som aldrig förr och det ser ut att bli en fin dag och det gillas mycket :)

Håller på att tvätta för fullt alltid lika kul eller inte hade gärna haft någon som gjort det till mig haha :) men så är det tyvärr inte och det måste göras så bara att hålla ut.

Ska ha lite hemma träning här nu så får jag hoppas att det ger lite resultat någon gång och jag hoppas att jag kan hålla detta nu därför går jag inte till ett gym, det är roligt till en början sen tröttnar jag o skiter i att gå dit o då är det onödigt att behöva betala så mycket pengar för tro mig det har testats haha men sist jag hade två veckors prov träning på sats så trivdes jag riktigt bra och tyckte det var super kul men det där med gym får jag nog ta tag i en annan gång kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0