Springer iväg

Är det bara jag som tycker att denna helgen har sprungit iväg?
Igår försvann halva dagen eftersom vi la oss o vila vid tre tiden och båda somna o vakna klockan fem så det var snabba ryck med dusch och göra sig redo för att va på kalas kl sex, tur det inte är så långt dit :)

Fick god mat och tårta och efteråt så mötte vi upp alex och Madde och körde en sväng i stan dock inte så roligt men kul att få göra något, kan säga att jag somna gott när jag kom hem iaf :)

Idag blev det en runda till Höganäs och vidare till maxi för att handla lite käk och nu sitter vi här hemma och har ingen aning om vad vi ska göra och eftersom det blev dåligt väder så blev jag så sugen på att gosa ner mig i soffan med en fet kebab tallrik och lite chips på det och så får det bli också :)

Träning som tusan ikväll ska också hinnas med fast jag har jävulsk träningsverk i rumpa och lår men skit i det :) tror till och med jag har fått älsklingen att bli taggad och jag är så glad för att motivationen finns där fortfarande :)

Nu ska vi beställa lite mat så vi hörs när vi hörs !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0