Någon dag är nog den rätta dagen!

Klockan bara tickade på denna kvällen och helt plötsligt så vart den nästan nio men jag hann med vad jag skulle och nu är det bara tvätten som ska sorteras sen är det verkligen slut för idag!

Sitter och gottar mig framför tvn och hade hoppats på att det visades något skoj ikväll men icke så nicke, det är som vanligt med undantag med tisdag och onsdag då så klart :p

Gotta till det lite extra med kexchoklad och påskmust, suveränt gott måste jag säga och perfekt avslut på denna kväll och denna arbets vecka för nu håller jag helg så mycket det bara går, dock har jag ingen aning om vad jag ska hitta på lördag kväll har jag för mig själv och även hela söndagen då mannen ska iväg och köra hoj och det hade jag också velat göra men får glatt vänta ett tag till :) men det löser sig säkert jag ska nog allt komma på något men lördag har jag faktiskt sagt att jag ska sitta hemma för mig själv och bara ha det skönt, uppskattar verkligen kvällarna mer nu när man brukar jobba på dem och då är det så skönt att få vara för sig själv lite vilket jag har nämnt tidigare och man väljer ju faktiskt själv vad man vill och inte vill.
Självklart blir jag överlycklig när min älskade väl kommer innanför dörren för att vara själv allt för länge det har jag verkligen ingen lust med ;)

♥♥♥♥
På tal om något helt annat, det är rätt sjukt att man kan sitta framför en dataskärm och klicka runder och helt plöstligt så fastnar man framför någonting som känns som det hade kunnat varit jag själv som skulle kunna ha skrivit detta, att tankar som någon annan har kan stämma överens med ens egna så man bara känner igen sig själv direkt, att människor som man inte ens känner eller har pratat med kan kännas så nära på något konstigt sätt, ahh jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag tror ni hänger med och ibland hade man bara velat skriva hur rätt dem har, hur mycket man känner igen det dära och kunna dela med sig av tips, råd och en massa annat men man är nog lite feg när det gäller det dära så när fingrarna väl hamnar på tagentbordet så skriver man, raderar & skriver och sen skiter i det och tänker "ähh det vet dem redan", fel egentligen kan jag tycka, varför skulle man inte få säga vad man tycker så länge man inte menar något illa mot någon? varför skulle det vara fel att slänga in några ord någon gång egentligen? får man tillbaka det negativt så får man ju helt enkelt ta det men skulle det vara positivt så är det bara att dra på smile groparna lite extra :)

Någon dag är nog den rätta dagen för att just sluta vara feg när det kommer till denna sak!!

♥♥♥♥

No matter how busy a person's day míght be. If they really care they wíll always fínd tíme for you.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0