Tårarna tog aldrig slut

Jösses vad ett tv program kan väcka känslor, fyy det blev riktigt jobbigt där ett tag.
Självklart pratar jag om mina kära hemmafruar & där var det begravning och då kan ni nog förstå själva att tårarna bara spruta, är lite känslig när det gäller sådana saker och speciellt när jag vet att det är snart min tur att gå på en, dem tankarna finns här inne hela tiden men jag pratar intr så mycket om det och jag vet inte hur jag känner mig angående det så där av anledningen till att jag inte pratar så mycket om det!

Det är ett par saker jag måste göra innan allt det här och jag bara skjuter upp det hela tiden fast jag vet att det är lika bra att få det gjort, kanske i morgon men senast fredag så är det bara för jag verkligen måste!!

Jaja tur det är bb på tv nu så man kan komma på lite andra tankar innan det är dags att sova och vi fick ju lite regn nu med alltså perfekt sov väder , så god natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0