Tiden springer iväg

Inte konstigt att man sov som en stock halva förmiddagen när det är sånt här tråkigt väder men det är också då det passar perfekt att sova bort halva dagen ;)

Ikväll är det dags för jobb igen, sista kvällen sen ledig igen men hade jag fått bestämma hade jag gärna jobbat en eller två kvällar till annars känns det som jag blir ledig lite för mycket men man kan inte få allt.

Middagen är lagad iaf och nu har jag bara lite annat kvar att göra, känns som tiden bara springer iväg och jag hoppas det fortsätter så också :)

Ska ta o borsta bissingarna och sätta fart så man får något gjort :)

Tråkigt nog verkar det som vädret hänger med hela veckan lång :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0