Två kvar

Två kvällar är vad jag har framför mig och sen är det äntligen helg, ser fram emot fredag så himla mycket för då ska jag få träffa min fina.

Innan dess så ska jag tillbringa min tid på jobb och samtidigt som jag precis skrev äntligen helg kom jag på att jag ska ju jobba på lördag dock bara mellan 7-11 så det räknas ju inte egentligen eftersom jag hinner knappt gå dit för än jag ska hem, tiden går så jäkla snabbt när jag är där och det är ju både positivt och negativt såklart precis som det är med mycket annat.

I helgen har jag även bestämt mig för att åka till väla och se om man hittar något skoj det kommer även bli någon öl i stan på lördag så då hoppas jag att vädret är på min sida :)

Ska se till att få något i magen nu innan jag ska bege mig iväg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0