Under täcket

Om man kanske skulle ta och krypa ner i sängen så man förhoppningsvis är pigg i morgonbitti när jag ska tvätta, jag ångrar mig varje gång att jag bokat på morgonen men det är rätt skönt att ha det gjort för på eftermiddagen/kvällen är det så mkt annat som man hellre vill göra.

Jag ångrar även att jag boka in mig för jobb på lördag morgon även om det bara är fyra timmar men man ska ändå upp klockan sex liksom.

Planerna i morgon kväll är att vi ska på bio och även ut o äta och det hade varit så mkt roligare om man kunde förlängt kvällen och att jag slapp gå hem efter filmen för att sova men man får helt enkelt göra det bästa av det och det kommer ju faktiskt fler tillfällen för lite alkohol intag ;)

Hör hur min kudde ropar på mig så här säger jag Godnatt till er alla !!

Min fina Sarah jag hoppas du vet hur mkt du betyder för mig och jag kommer alltid, alltid finnas vid din sida oavsett vad som gäller !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0