Vad hände??

Denna dagen är lika seg som gårdagen och jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så trött och orkeslös, har verkligen inte lust med något alls och det är skit trist.
Förr var det full fart hela tiden, alltid något som skulle göras eller någon man skulle träffa och sen hände nog något på vägen för jag tycker att numera är det aldrig så eller jag kanske inte ska säga aldrig men ofta iaf, jag som älskar att ha saker och ting att göra.

Får kanske försöka ändra på det så gott det går för det suger verkligen att känna sig trött fast man inte gjort ett skit , kanske förändras det när det blir sommar vem vet !?

Börjar även känna att en förkylning är på väg men jag hoppas att det går tillbaka för jag har ingen lust alls att bli sjuk nu och speciellt inte till den 1:e då jag fyller år, aldrig kul att bli sjuk på sin födelsedag direkt så får stoppa i mig lite vitaminer och se till att jag får ordentligt me frisk luft så kanske kanske det inte bryter ut :)

Jobb ikväll med och jag hoppas på en lika bra dag som igår, tiden går så himla fort när man väl är där ibland känns det som jag knappt hinner gå dit för än jag ska hem igen och det är ju bra att man känner det så :) hihi. I morgon är jag ledig och det ska verkligen bli skönt men ändå så ska jag se till att gå upp i tid, träna lite och sen köra o hälsa på mormor och efter det får vi väl se vad dagen har att erbjuda men i morgon ska jag allt försöka hålla igång på något sätt.

Ska stoppa i mig lite mat nu innan det är dags att köra iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0