Varit tvungen att slänga mig på marken och skrika

Precis som jag trodde så sitter tränings verken där den sitter men dock inte så farligt som jag trodde det skulle bli så alltså kör jag lite hårdare idag så kan man känna att man lever i morgon ;)

Tvättar för fulla muggar och egentligen hade jag velat få ut min irritation på den här tvättstugan men jag ska inte gnälla så vi hoppar över den biten idag :)

Om man vaknar någon dag och inte vet vilken dag det är eller vilket väder det är så är det bara till att logga in sig på Facebook så har man svaret och tror du inte på det första du läser så är det bara bläddra neråt så kommer det sisådär 200 andra som skriver samma sak !! :p

Så idag vet jag att det är fredagen den 13e och fint väder ute och att det snart är helg :)

Ibland är jag så glad för att jag inte bor i USA, för då hade jag varit tvungen att slänga mig på marken och skrika och säga herregud så fort jag blev glad och helst upprepa herregud till allting alltid, märks att jag blir lite trött på det då jag oftast byter kanal på tvn så fort det är något sånt på tv.

Men denna gången stänger jag av helt och går glatt ner till tvättstugan, hej på er !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0