Äntligen finns det tid

Va rätt skönt att va tillbaka på jobb idag och tiden bara flög iväg så jag hoppas det går lika bra i morgon :)

Åkte ut på Sofiero kiosken och åt glass innan super gott och ännu godare va mina S som jag även köpte det var allt längesedan :)

Somna gott i någon timme när vi kom så nu ska jag bara göra mig klar och senhem till svärföräldrarna för lite grillat :)

Som sagt en jobb dag kvar och sen ledig vad ska man då hitta på?! Andre ska ju fixa växel låda så jag får allt roa mig på eget håll, lär nog få myror i brallan tror jag :p men det löser sig en sak är säker att jag ska träffa folk som jag inte har träffat på ett tag blir ju lätt så när det är fullt upp hela tiden men nu äntligen finns det tid :)

Nä ha en bra kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0