Bästa dagen

Den här dagen har varit den bästa på länge och den har även spenderats med den bästa .
Har verkligen haft fullt upp hela dagen med allt mellan himmel och jord, fått smaka på hemmabakat av sarah och har varit på en liten promenad med Kimbo och Rocky, myspys hihi :)
 
Eftersom klockan ringde redan halv 7 i morse var jag gansaka så slut när jag väl kom hem, la mig och sov en lite stund som jag alltid gör nu förtiden haha men det är så skönt :) nyss intagit middag och ikväll händer det nog inte så mycket faktiskt och det är ganska så skönt det med.
 
Tusen tack till dig sarah för idag och för att du ställer upp och verkligen finns där alltid, ALLTID ! Du vet att du betyder allt och jag är så stolt över att ha dig som vän !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och jag kunde inte varit lyckligare över att ha dig som vän <3

2012-08-24 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0