För första gången på länge

för första gången på skit länge så sitter jag vid datan och skriver, egentligen fattar jag inte riktigt varför jag skulle ha en ny när jag knappt använder den men det är ju såklart bättre att ha en som fungerar när det väl ska liksom.
 
Har spenderat denna dagen ute hos mamma och tvättat och efter några timmar där ute så strunta vi i det och åkte hemåt ovh eftersom jag har världens bästa mamma så fixa hon med det sista så vi slipper göra det i morgonbitti så himla gött :)
Åkte inom Bårslöv och hälsa å familjen Nielsen/Magnuson, blev en stund där ute och vidare mot city gross och handla lite till middan som blev så jäkla god, kött pommes beasås och sallad med melon i MMMMM :) mätt och belåten ligger jag på soffan och surfar runt lite och älsklingen är ute och kör MC.
 
Onsdag i morgon redan, tiden går undan fast jag trodde det var tisdag igår var helt bombsäker på det men nej :p skönt det för bara en semester dag kvar och sen börjar allvaret igen dock inte för min del riktigt än men får nog allt bli ett samtal till jobb och fråga om de kommer ihåg mig haha :p även om André börjar jobba igen på torsdag så har jag att göra, dock lite lugnare på torsdag men när fredagen väl är kommen så är det full rulle hela helgen och jag gillar det :)
 
ska ägna mig åt tvn ett tag nu så ha en bra kväll !
 
Jag älskar dig min bästaste Sarah!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och jag dig min bästaste helenis <3

2012-08-22 @ 07:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0