Grattis på 1års dagen

Idag säger vi grattis till kimbo som fyller 1år, tänka sig vad tiden har gått snabbt och jag minns denna dagen som om det vore igår, så lycklig jag var för Sarah& Martins skull att deras älskade guldklimp hade kommit till världen!

Klockan 15 är det dags för kalas och efter hans kalas så åker vi vidare till nästa kalas som är för Andres morfar. Är ju uppe med tuppen idag med så vi får väl se om vi får något gjort innan :)

Ha en bra lördag alla ni för det kommer jag ha :)


Kommentarer
Postat av: Merri

Grattis Kimbo!!!

Härlig blogg du har!! Älskar rosa!! Har du gjort designen själv? Trevlig helg!!

Kram!!

2012-08-25 @ 12:22:18
URL: http://merriis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0