Händelserik dag

Det hände lite idag iallafall, var ute hos alex i strövelstorp ett tag, tittade på bil till mig, en runda på cykelbollen och prata med lite folk där, en runda på väla och tillslut hälsa vi på Fredde, Andres bror och sist men inte minst så har vi röjt här hemma så nu ser här fint ut igen och tro mig det behövdes så skönt när det är gjort !

Blir lite middag strax och sen iväg och hämta bil så jag kommer någonstans i morgon tur man har snälla människor runt omkring en :)

I morgon har jag en date med Sarah, alltid lika kul att träffa henne, en människa som verkligen får mig att må toppen bra :)

Son sagt middag nu så vi hörs hej hopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0