Lustigt

Hela lördagen har gått och jag har inte gjort ett skit mer än legat framför tvn, lyckades även somna någon timme så eftersom jag har tagit det så lugnt hela dagen taggar jag inför ikväll istället sitter i skrivande stund och väntar på andre som är på väg hem från Påarp, han satt i bilkö stort suck tradigt värre när jag sitter här och väntar :p men förhoppningsvis dyker han väl upp snart så vi också kan ut och glida lite men som jag sa igår varför har vi inte hans bil för så mkt roligare det hade varit.. Men det ska nog gå ändå det är ju trotts allt BMW vi sitter i så ska inte klaga direkt, i förgår körde vi förbi en Volvo med icke svenska personer och det lustiga var att där sitter dem i en Volvo V70 och vi som är svenskar i en BMW det kändes inte riktigt som det stämde brukar nämligen vara tvärtom :)

På tal om något annat så tycker jag det här vädret är allt bra lustigt, vet ju inte vad man ska ta på sig för varmt är det men ändå inte hade underlättat om det var antingen eller..

Äntligen kom han hem så nu har jag inte tid med detta hej hopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0