Mummmms :)

Igår när jag var hos Sarah så fick jag smaka en mini riskaka och det var svin gott så vart tvungen att köpa såna jag med så nu ligger vi i sängen framför tvn och knaprar på dessa :)

Blev helt slut efter denna dagen även om vi strunta i tvätten i morse så har det ändå blivit en massa gjort. Jag Fredde och andre åkte ut till center syd och äntligen hitta jag ett par jeans så dem lär jag leva i för så sköna var de :)

I morgon blir det en tripp till Köpenhamn med min älskade, Fredde & Linda kommer bli en mysig dag och äntligen röd pölse wiiiii:) haha ser fram emot det iallafall !

Nä fy törstig blev jag så nu ska jag sluta skriva hej på er !

P.s mina tankar går till Sarah & Martin och resten utav deras familj, en tung och jobbig dag för de idag :( en Bamse kram till er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0