Sjuka drömmar

Härligt att få sova ut lite idag kan jag säga fast jag har drömt sådana sjuka saker som jag knappt fattar själv men men :p
Har inte ett skit planerat idag mer än att tita på bil i eftermiddag ska bli spännande och jag håller tummarna såklart :)
Samtidigt som det är riktigt skönt att inte ha något planerat så är det ju samtidigt ganska så tråkigt men inget jag orkar bry mig speciellt mycket om just förtilfället iallafall..
 
Tror även att min telefon får åka iväg på en liten lagning snart eftersom "hemknappen" fungerar lite som den själv vill, sjukt irriterande iallafall men känner jag mig själv rätt så lär det dröja ett tag till.
Ska fixa ihop lite lunch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0