Vår resa !

Eftersom inte det andra inlägget skulle bli allt för långt så kör vi på fortsättningen här istället så jag kan få berätaa om resten utav vår resa :)
 
Dagen efter bröllopet var det en väldigt lugn dag som ni säkert kan förstå och när måndagen var kommen var det dags för oss att åka igen, denna gången mot Borås för André skulle köpa en ny växel låda till sin bil vilket gick ganska så snabbt, det ända tråkiga var att vi åkte från strålande sol och värme till spöregn så man knappt såg vägen men fram kom vi ändå.
Vi fortsatte mot Göteborg och checka in på hotell för en natt, gick och åt kinamat på kvällen och sen bra la oss i varsin säng på hotellet och bara tog det lugnt, upp tidigt igen dagen efter och intog en enorm frukost buffé och sen körde vi vidare til kungsbacka för att handla lite kläder, hittade inte mycket men ett par stövlar fick iallafall följa med med.
Vi passade även på att ta Ullared på vägen hem efter lite tjat från mitt håll då såklart :p as mycket folk så det tog sin lilla tid innan vi hitta parkering men vi slapp stå i kö och det är jag glad för, handlade bara lite som behövdes här hemma och sen åkte vi hem till mamma&jonny och tog hand om min lilla katt som var själv hemma såklart blev hon överlycklig av att vi kom :) passade på att låna tvättmaskinen där också, ett mysigt avslut på vår lilla tripp.
 
Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga men jag vettifan, såklart att det är skönt att vara hemma men man saknar ändå det här med att ha en massa folk runt omkring en och någonting att göra i princip hela tiden men samtidigt var det super skönt att få komma hem till sitt igen även om vi möttes av en råtta i trappuppgången när vi kom hem, ja ni hörde rätt en råtta på andra våningen och jag är glad för att André gick först då den sprang över hans sko och jag skrek ju som bara fan samtidigt som jag hade händerna fulla med både täcke, kudde och en massa väskor och grejer och grannen kom ner och undra vad vi höll på med och jag vart liv rädd, fyfan !!!
 
Igår var även det en lugn dag här hemma då vi tvättade halva eftermiddagen och sen blev det en tripp till väla och sen en sväng hem till Sarah & Martin, idag är även sista dagen med lugnt och skönt för i morgon är det tillbaka till verkligheten igen och jobb står på schemat både lördag och söndag och sen ska jag bannemig var lite ledig med min älskade, vi har ju ändå lite saker som vi vill ha gjort :)
 
Något jag måste göra är att hitta mig en bil men det är inte så lätt som jag trodde det skulle vara och snacka om att jag blev ledsen när min gamla röda bil körde förbi oss innan idag för visst saknar jag bettan ändån ;)
 
Nu ska jag hålla fredag med lite kladdkaka och vanilj glass och njuta utav denna kvällen !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0