Allt går bara man vill

Som alla andra så tycker jag okså det är sjukt irriterande att appen inte fungerar, tycker det händer oftare nu faktiskt, inte alls okej.
 
Helgen har rusat iväg men vi har haft att gära hela tiden, fredags jobbade jag kväll kämpade mig igenom de sista timmarna, jösses vad jobbigt det var men envis är jag så det ska ju gå, får se hur jag gör på tisdag helt enkelt..
 
Lördag spenderade vi nästan hela dagen hemma hos fredde och hjälpte han i lägenheten, innan vi åkte till han så fixade vi till lite i barnrummet här hemma så nu ser det ut som ett rum och inte förvarings ställe :) lätt att det blir så när rummet inte används.
Idag ¨åkte vi ut till mamma och jonny och hälsa på, snöat som bara den har det gjort hela dagen men det gick att komma dit, värre var det när vi skulle vidare men kom till familia och jag hitta mig en jacka som faktiskt kan funka ett tag framöver hoppas jag iaf är ju svårt att veta hur stor man kommer bli men den sitter ju iallafall inte åt nu :) åkte vidare hem till Andrés mormor och morfar där det var kalas, blev goda bullar med lite julskinka, ost, senapt och massa gott åt så det kändes som jag skulle spricka och även om jag var propp mätt så satt jag ändå och tugga speciellt ananas såå sjukt gott :)
 
Var inte det lättaste att ta sig hem sen, snö över allt så man kasa mest runt och att de inte har plogat innan idag kan jag förstå för det hade inte lönat sig men nu på kvällen när det har lugnat sig kunde de ju gjort lite men men jag hoppas att det är bättre i morgonbitti då jag ska ut och köra, hatar att köra bil själv när det är sånt här skit annars gör det mig inte så mkt om man har sällskap men det säger kanske sig själv ;)
 
Blir att hålla lite kväll här hemma och bara ta det lugnt, har ont i min rygg så jag har lite problem med att sitta, vet inte hur jag ska sitta och byta ställning i soffan är inte så lätt då det är lite kompilcerat att resa sig haha men allt går om man bara vill :)
 
Hoppas ni alla haft en bra helg :) I morgon hoppas jag att de fixat appen så jag kan blogga ordentligt med lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0