Babybox

En sväng på bauhouse för att titta efter lampor och vi hittade faktiskt där ute men dock inte till oss bara till mini men det var på tiden för det är inte lätt att hitta inredning till barnrum måste jag säga.

Åkte ut på ikea och köpte ny lampa till köket till oss istället, mycket fin så kommer bli kanon när den kommer upp :) en massa lampor blev det men det behövs det också såklart.

Åkte även inom barnens hus och hämta vår baby box som jag beställt, var lite smått och gott där i men bästa var ju blöjhinken såklart :) bara införskaffa refill till den, dumt vi inte köpte i Ullared men kanske kan skicka bud med någon som ska upp snart :)

Tycker vi har ett himla flyt med att hitta saker dessa dagar vilket känns skönt :) i morgon är det dags för jobb igen för min del ska bli kul faktiskt.
Hade hoppats på att beslutet från fk angående havandeskapspenning skulle komma dessa dagar men icke så får snällt vänta ett tag till.

Nepp ska gå och hjälpa min älskade nu, ha det !


Kommentarer
Postat av: Saraah

Vilka grisar, sån hink fick minsan inte vi. Haha.

2012-12-28 @ 17:20:28
URL: http://saarahnielsen.blogg.se
Postat av: ida

Vi fick en sån hink tyckte inte den var så fräsch att använda. de blev lixsom för instängt där i slängde man en blöja så tog de ngn timme sen luktade de skit unket.

2013-01-02 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0