Bm besök

Besök hos bm i morgon, hon gav mig rådet att inte stoppa i mig en massa godis och andra sötsaker då det kan gr utslag på det här diabetes testet men samtidigt så skulle jag ju äta som jag brukar göra.
Förra gången kommer jag inte ihåg hur jag gjorde men kakorna i köket ser väldigt frestande ut och det borde väl ha föravunnit till klockan tio i morgon, jag tar allt en chansning :)

Jag hoppas de timmarna i morgon går undan, funderar på om jag skulle åkt ut till väla efteråt men usch för att gå där själv har ungarna börjat sina jullov ?? I så fall åker jag ju verkligen inte dit !

Jag tar nog dagen som den kommer brukar bli bäst så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0