Det är inte alltid så bekvämt!

Detta året hade vi tänkt att vi skulle ha plastgran istället för riktig då jag inte orkar med alla granbarr samtidigt tycker jag det är lite tråkigt för en riktig gran tillhör julen men som sagt detta året blir det en plast.
Var ute och titta lite idag men vi väntar nog någon dag då vi inte kunde bestämma oss om vi skulle ha en grön eller vit, en liten eller stor.

Har precis tagit mig ett varmt bad, ja i denna familj så badar vi numera varje dag haha men det är så skönt :) får passa på medans man kan och har tid till det och bebis verkar gilla det då den håller låda varje gång jag plaskar lite :)

Börjar få ont i revbenet under bröstet på vänster sida, riktigt obehagligt och hur mkt jag än sträcker på mig eller masserar så försvinner det inte, kan det va bebben som sparkar eller trycker?!

Kullerbyttorna är inte heller så där jätte bekvämt men man vänjer sig jag är bara glad att den rör sig som den ska även om det inte alla gånger är så bekvämt ;)

I morgon laddar jag för en hel dag på jobb, puh! Jag hoppas det går smidigt och jag hoppas någon annan kör då det börjar bli lite bökigt bakom ratten :) dagen brukar rusa fram så det gör den säkert i morgon också skulle jag tro.

Alltså blir det en tidig kväll för min del men det kan va skönt ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0