Det räcker nu, tack!

Vaknade vid fem i morse och tänkte yes inga konstiga drömmar i denna natten, somnar om och vaknar av ett ryck när klockan ringde Och visste inte var jag va eller vad som hade hänt..

Andre hade lämnat mig, igen ! Jag bodde hemma hos mamma och han vägrade svara i sin telefon och när jag väl fick tag i honom så var det inget roligt samtal, han tog lägenheten och jag fick inte ens komma hit så där satt jag hemma hos mamma med en bebis med en pappa som inte längre ville vara med, panik över hela situationen och fruktansvärt ledsen.

Är glad att det bara var en dröm och vilken tur att han låg och sov sidan om mig :)
Men dessa drömmar gör mig knäpp, när jag väl vaknar vet jag inte om det hänt eller inte och det tar ett tag innan jag har hunnit sortera tankarna och att jag kommer ihåg dem så tydligt är lite skrämmande.
I natt hoppas jag att jag slipper de där hemsk drömmarna, vet inte hur många gånger jag drömt att andre är otrogen sen jag blev gravid men jag vet att det är vanligt att man drömmer en massa skumma saker när man väntar barn.
Men snälla det räcker nu, tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0