Drömmar

De här drömmarna alltså, i natt var de hemska drömde om folk som dog och vakna av att tårarna spruta inte alls roligt :/
Bebis har verkligen hållt låda i natt, jösses vilka sparkar jag har fått mig nästan så man har hoppat upp ur sängen för det gjort ont och värre lär det väl bli ju längre fram vi kommer.

Har varit en sväng på väla med mormor, hon hitta de julklappar hon skulle :) blev en sväng till blomster affären också innan jag lämnade henne.
Körde inom city gross o handla hem lite mat, har landat här hemma nu och ska snart in iduschen sen vila lite innan jag ska göra mig klar inför ikväll :)

Att komma hem på en fredag mellan tolv och ett är ingen hitt, finns inte en enda parkering någonstans pga turkföreningen sidan om här då de har möte eller något o tar upp varenda plats, riktigt irriterande de borde hålla till någon annan stans där de får plats!

Ha en bra fredag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0