En bättre dag

Skönt att veta att illamåendet är normalt men igår kväll var det inget roligt när jag skulle gå och lägga mig.

Kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst, svettades som en gris och varje gång jag la mig på kudden satte halsbrännan igång något så jävulskt mycket men efter många om och men så lyckades jag somna och har sovit som en gud.

Idag mår jag bra iaf :) hade tänkt jag skulle sova lite längre men det gick ju inte så lite frukost nu vilket består av min älskade ägg macka och havregrynsgröt vilket jag inte brukar vara sugen på alls men idag ska det visst gå ner :)

Blir en lugn dag för ikväll ska vi ut på väla och härja, de sista julklapparna ska handlas och det lät säkert vara propp fullt med folk men det får vi ta så vi blir klara!


Kommentarer
Postat av: malin

Dom säger ju att om du har mkt halsbränna på slutet, så får bäbis mkt hår. Och på saga stämde det verkligen :p

2012-12-19 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0