Envis

Energin börjar ta slut för idag, trött som bara den och det ända jag gör är att gäspa dö tråkigt.

Det bästa me ikväll är att Andre hämta min vinter jacka som låg på vinden och den passa, super glad en jacka som är längre & tjockare och faktiskt går att knäppa iallafall så funkar den nog ett tag :):)

Känns precis som jag skulle få mig en förkylning känner mig lite frusen o hängig men kanske beror på tröttheten inte vet jag men det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk :/
Det är bara att vänta och se vad som händer.

Börjar inte för än halv 4 i morgon vilket är otroligt skönt så hoppas jag att jag klarar de timmar jag är på jobb :) brukar lösa sig men nu har jag verkligen börjat lyssna på min kropp och inte va så envis :)

Tror sängen kallar nu faktiskt, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0