Ett besök på sjukan

Vilken dag, det blev inte alls som jag hade tänkt mig.

I förmiddags så tog jag kontakt med min barnmorska dels för mitt onda i benen och rumpa och dels för bebben inte höll låda som den brukar göra.

Åkte hem till sara och lilla Julia och under tiden där så ringde bm upp mig och tyckte jag skulle kontakta förlossningen för säkerhets skull, blev genast skit nervös men ett besök uppe på förlossningen och ett ctg gjordes och allting såg jätte bra ut, blev så lättad och sen vi kom där ifrån så har bebben varit sitt vanliga jag. Andre kom farande från jobb och jag är så tacksam för att sara följde med mig dit.

Äntligen kommit hem, är helt slut men det kan väl bero på att nervositeten släppt så ett bad innan Greys anatomy börjar sen blir det soffan resten av kvällen.

Är glad för att jag fick så mycket hjälp iaf och att jag faktiskt fick komma upp så dem kunde undersöka den lilla/lille.
Ett extra besök hos bm i morgon så får vi se vad hon säger om mitt onda.


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis Helena, hälsa HG och gratta också. Såå roligt :)

2012-12-05 @ 19:51:09
URL: http://lojsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0