Ett helt projekt

Jösses ett helt projekt för att hitta barn gardiner för normala priser men nu äntligen har vi beställt hem tyg så man kan sy dem själv så nu väntar jag bara på att paketet ska komma någon gång i nästa veck skulle jag tro!

Hade tänkt jag skulle åka hem till mamma och kolla igenom alla mina lådor med saker som jag hade när jag var liten och se ifall där är något som vi kan ha nu i början, gissar på att Andre också har en massa så lär väl bli en sväng till hans föräldrar också någon dag, känns som vi är på god väg att bli klara nu så skönt :) bara blöjor kvar sen är det nog klart för stunden iallafall :)

Happy feat på tvn sen godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0