Fantastiska människor :)

Jag bara älskar att få paket och idag kom där ett på posten från min morbror och hans fru, en låda full med bebis kläder :) är så roligt med de små kläderna och alla andra saker till de små :)

Mitt jobb är helt fantastiskt eller ja, personerna som arbetar där som lyssnar, förstår och löser problem så himla bra :) kunde inte hittat ett bättre ställe än det. Mina kvällar är numera borta och endast dagtid kommer jag jobba framöver så får vi se hur det går. Är så tacksam för all hjälp som jag får där :)

Fick till och med julklapp av en dam i fredags, en choklad ask och ett julkort så söt så :) och jag kan ju gotta mig med att hon bara gav till de som var speciella :)
Kommer sakna allt där när jag väl ska vara mammaledig.

Lite mys i soffan me lite choklad innan det är dag att krypa ner under täcket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0