Förbereder till lillfisen :)

Hemma igen efter en tur på väla, snacka om att man har brist på fantasi numera och när man väl ska göra något hamnar man där dock var det inte så farligt med folk idag.

Blev något till oss alla tre, en keps till andre, en antenn kabel till oss båda, lite mössor och en dress till bebben och ett par jogging byxor till mig :)

Tvätten är igång och bebis kläderna ska också få sig en tvätt så allt damm från affärerna försvinner plus att de blir lite mjukare, tanken var att även ta allt till vagnen också men torktummlaren funka inte så allt lär ta lite längre tid så får se om det hinns med :)

Dock har jag ett problem, vill inte ta av tyget på suffletten till vagnen för då måste vi alltså skruva av en massa för att få av det så nu undrar jag ifall någon har ett tips på hur man kan tvätta rent tyget som sitter på, finns det någon spray typ som man sen kan skrubba bort bara utan. Att man behöver blöta ner allt ???

Annars får jag kanske luska ut hur jag ska göra :/

Blir en tidig kväll så jag är pigg till jobb i morgon men får nog ta mig en tupplur när jag kommer hem så jag orkar hålla mig vaken till tolvslaget.
Nyår firas i Bjuv detta året med Sara, Rickard och Julia så blir lite mat och en lugn kväll för min del :) längtar till nästa nyår då vi har vår lillfis hos oss också :)

En fråga till, när bäddade ni klart sängen innan era pluttisar kom till världen?
Vill inte göra det riktigt än, hinner ju bli dammigt innan han/hon är här. ;)

Ska öppna mig en kall dricka och bara vara innan det är tid att ta tvätten! Hej på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0