Första julfirandet

Då har vi firat jul för första gången detta året hemma hos svärföräldrarna med god mat och paket såklart :)

Snö har vi också fått så frågan är om den nu kommer hålla sig till i morgon så vi faktiskt får en vit julafton, jag hoppas det.
Lite besvärligt att köra bil i men det är mysig ändå tycker jag.

Vi fick fina paket och även bebben fick julklapp, först av Sarah Martin & kimbo en snuttefilt och sen av farmor & farfar blev det en nalle och av farbror Fredrik en stor elefant nalle och tänk vad man själv kan tycka om en nalle antagligen för att man inte har använt en nalle på så många år så dem man får nu är så mjuka och goa så man kan nästan mysa med dem själv haha :)

Tusen tack iallafall för alla paket till oss och vår nykomling :)
I morgon firar vi jul ute hoa mamma & Jonny och även då blir det en massa paket och mat vilket hör till julen :) först och främst sk jag ta mig till jobb och göra några timmar där så därför ska denna förkylda dam krypa ner under täcket strax .

Godnatt på er allesammans & god jul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0