Genom eld och vatten !

Tack min fina Sarah för att du finns, för att du står vid min sida i vått och torrt, för att du värmer mitt hjärta lite extra, för att du är en ängel och för att du är du!

Tänka sig vad vi har gått igenom, delat både glädje och tårar och tänka sig så mycket roligt vi har haft tillsammans.

Livet idag ser inte alls ut som det en gång har gjort, vi alla växer upp och vi har alla våra saker i våra liv som vi prioriterar men även om man har hur mycket som helst och även om vi båda har våra familjer som vi prioriterar först så vet vi båda att vad det än är och vilken tid på dygnet det än rör sig om så finns vi där för varandra.

Sarah, jag älskar dig min fina fina vän !


Kommentarer
Postat av: Sarah

Alla vore ha en vän som du! <3

2012-12-31 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0